دزدگیر سایلکس SILEX؛ ضامن امنیت ساختمان

Picture of صادق سمامی
صادق سمامی
پنل دزدگیر سایلکس

فهرست مطالب

امنیت همیشه یکی از نیاز های اولیه و البته جز مهمترین نیازهای افراد است. امنیت یعنی حفظ مال، زندگی و سلامتی در برابر خطرات ممکن. با پیشرفت تکنولوژی، استفاده از سیستم های دزدگیر برای حفظ امنیت، یکی از موارد ضروری به نظر میرسد. در این مقاله قصد داریم تا با دزدگیر سایلکس که حافظ امنیت ساختمان و  افراد و اموال داخل آن است، بیشتر آشنا شویم.

 

برند معروف سایلکس SILEX

سایلکس ( SILEX ) یک شرکت تولید کننده محصولات الکترونیکی است که فعالیت خودش را از سال 1995 شروع کرده است. این برند ایرانی با بیش از 25 سال سابقه در زمینه ی تولید تجهیزات امنیتی یکی از برند های محبوب و معتبر این حوزه است. سایلکس در حوزه‌ی امنیت، تجهیزاتی مانند دزدگیر، ریموت، سیستم‌های کنترل دسترسی، سیستم های امنیتی و . . . تولید میکند. که البته با توجه به کیفیت بالای محصولات و کاربری آسان آنها تبدیل به یکی از برندهای معتبر در حوزه ی حفاظت امنیت شده است.

 

دزدگیر سایلکس

دزدگیر سایلکس یکی از تجهیزات حفاظت امنیت ساختمان است که توسط شرکت سایلکس تولید شده است. دزدگیر های برند سایلکس از فناوری روز دنیا برای تشخیص ورود های غیرمجاز و ناهنجاری استفاده میکنند و در سریع ترین زمان ممکن فرمان هشدارهای لازم را فعال میکنند.

دزدگیر های سایلکس با استفاده از سنسورهای مختلف به صورت خیلی دقیق محیط ساختمان را پایش میکنند و خیلی سریع ورود های غیرمجاز و ناهنجاری ها را تشخیص میدهند. و پس از اینکه متوجه خطری بشوند در کمترین زمان ممکن، هشدارهای لازم را فعال میکنند. این هشدار ها میتوانند شامل آژیر، ارسال SMS یا تماس صوتی با استفاده از شبکه های تلفن همراه یا خط تلفن ثابت به مالک ساختمان باشد. تا اقدامات لازم را سریعا انجام بدهد و از بوجود آمدن خسارت های بیشتر جلوگیری بکند.

البته این امکان نیز وجود دارد تا در صورتی دزدی صورت گرفته باشد، اعلان های لازم به مراکز نظارت ارسال شود تا اقدامات قانونی سریعا انجام شود.

 

دزدگیر سایلکس چه ویژگی هایی دارد؟

دزدگیر های سایلکس دارای ویژگی های هستند که شاید در دزدگیر های سایر برند ها نتوانید آنها را داشته باشید. به همین خاطر هم هست که دزدگیر های سایلکس دارای اعتبار بیشتری نسبت به دزدگیر سایر برند ها دارند. در ادامه به برخی از این ویژگی ها اشاره خواهیم کرد:

  • سیستم حسگری حرکت بی درنگ
  • راه اندازی و برنامه ریزی ساده و آسان
  • اتصال به شبکه ی تلفن ثابت
  • اتصال به شبکه ی تلفن همراه و ارسال پیامک و تماس
  • اعلان هشدار به مراکز نظارتی ( در صورت دزدی و موارد خاص )
 

نکته: البته باید اضافه کنم که در دزدگیر های سیم کارتی سایلکس این امکان فراهم شده است تا به راحتی بتوانید به تنظیمات دزدگیر دسترسی داشته باشید و دستورات لازم را اجرایی کنید و یا در صورت لزوم آن را آپدیت کنید.

با این حال اگر دوست دارید با روش کار دزدگیر های سیمکارتی بیشتر آشنا شوید، پیشنهاد میکنم حتما به مطلب « دزدگیر سیم کارتی اماکن و منزل » سر بزنید تا به صورت خلاصه و شفاف با این دزدگیر ها آشنا شوید.

 

کاربرد دزدگیر سایلکس بیشتر در کجاست؟

همانطور که از عنوان این مطلب معلوم است بیشترین کاربرد دزدگیر سایلکس در حفظ امنیت ساختمان است. از دزدگیر های سایلکس میتوانید برای حفظ امنیت منزل، انبار، دفتر و یا اداره استفاده کنید. این دزدگیر به مالک این امکان را میدهد تا از امنیت بالایی برخودار باشد و در صورت وقوع اتفاقی مانند دزدی، سریعا با خبر شود و اقدامات لازم را انجام دهد.

پرفروشترین دزدگیر های سایلکس

دزدگیر سایلکس SG8-S

پنل دزدگیر سایلکس مدل SG8-S

دزدگیر سایلکس SG8-S یکی از کاملترین دزدگیر های این برند است که اکثر نیاز های شما را به عنوان یک سیستم امنیتی برطرف میکند. از ویژگی های خاص این دزدگیر به ساپورت دو بلندگو 40 وات ( برای استفاده در فضاهای بزرگ)، پشتیبانی همزمان از سیمکارت و خط تلفن و …. می‌توان اشاره کرد. که البته پیشنهاد میکنم حتما سری به صفحه ی « دزدگیر سایلکس SG8-S »  بزنید تا با مشخصات کامل و قیمت روز این دزدگیر از برند سایلکس بیشتر آشنا بشید.

 

دزد گیر سایلکس SG8-Q

پنل دزدگیر سایلکس مدل SG8-Q

دزدگیر سایلکس SG8-Q نسبت به سری S همین خوانواده 3 رله بیشتر در اختیار شما قرار میدهد که اگر قصد هوشمند سازی خانه و کنترل از راه دور برخی از موارد مانند آبیاری باغچه، خاموش و روشن کردن وسایل برقی و یا کارهایی از این قبیل را داشته باشید به راحتی با این دزدگیر سایلکس، یعنی SG8-Q کارتان راه می‌افتد. البته کارایی بیشتر این دزدگیر باعث شده تا قیمتش کمی از دزدگیری SG8-S گران‌تر باشد که البته با توجه به کارایی این دزدگیر، ارزش خریدن را دارد.

برای اطلاع از قیمت و آشنایی بیشتر با این دزدگیر سایلکس میتوانید به صفحه ی « دزدگیر سایلکس SG8-Q » مراجعه کنید و اگر سوالی راجب آن داشتید، از مشاوران سلکوسیستم بپرسید.

 

دزدگیر سایلکس SG8-Lite

پنل دزدگیر سایلکس مدل SG8-Lite

دزدگیر SG8-Lite در واقع یک دزدگیر اقتصادی به حساب می‌آید که البته کمی امکانات کمتری نسبت به نسخه های قبلی دارد. و همین امر باعث شده تا قیمت این دزدگیر سایلکس هم به مراتب پایین تر باشد. این دزدگیر تنها از شبکه ی تلفن همراه پشتیبانی میکند و در واقع یک دزدگیر سیمکارتی به حساب می آید و در آن خبری از اتصال به خط تلفن ثابت نیست.

همچنین در این دزدگیر سایلکس خبری از رله برای هوشمند سازی منزل وجود ندارد. و اینطور باید بگوییم که با یک دزدگیر اقتصادی و البته با کیفیت از برند سایلکس روبرو هستیم که برای حفظ امنیت در در مکان های کوچک، کفایت میکند.

اگر قصد دارید بیشتر با این دزدگیر ارزان قیمت سایلکس آشنا شوید پیشنهاد میکنم حتما سری به صفحه ی « دزدگیر سایلکس SG8-Lite » بزنید تا با مشخصات و قیمت روز این دزدگیر سایلکس بیشتر آشنا شوید.

نتیجه

دزدگیر SILEX یکی از با کیفیت ترین و البته بهترین سیستم های حفاظت امنیت برای ساختمان بحساب می‌آید. که با دقت و سرعت بالا میتواند امنیت ساختمان را پایش کند تا خیال مالکان ساختمان و اموال را راحت کنند. دزدگیر های این برند در صورت بروز هرگونه خطایی سریعا صاحب ساختمان را با خبر میکنند تا از بوجود آمدن خسارت جلوگیری کنند. در ضمن این دزدگیر ها به راحتی قابل تنظیم و برنامه ریزی هستند، حتی از راه دور و با موبایل.

در صورت نیاز برای تهیه دزدگیر های سایلکس برای ساختمان خودتان، حتما با مشاوران ما از طریق ارسال نظر در زیر همین مقاله و یا از طریق شماره تلفن های موجود در سایت ارتباط بگیرید.

مشاوران مجرب سلکو سیستم به صورت کاملا رایگان شما را راهنمایی خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تجهیزات دزدگیر، شامل پنل دزدگیر، سنسورهای بیم خطی، چشمی، سنسور مگنت و آژیر
راهنمای انتخاب دزدگیر

راهنمای خرید دزدگیر منزل

دزدگیر منزل یکی از سیستم‌های امنیتی مهم برای حفاظت از اموال و افراد در برابر سرقت است. این سیستم امنیتی

دتکتور دود دزدگیر اماکن در میان دود
بررسی محصولات دزدگیر

بررسی دتکتور دود دزدگیر اماکن

دتکتور دود در واقع یکی از سنسورهای استفاده شده در دزدگیر اماکن است که می‌تواند در مواقع آتش سوزی سریعا

لوگو برند سلکو