درباره ما

  • درباره ما

سلکو سیستم به عنوان یکی از بزرگترین وارد کننده‌های تجهیزات امنیتی، بیش از 8 سال است که در زمینه‌ی واردات تجهیزات دزدگیر اماکن و دوربین‌های مداربسته فعالیت می‌کند.

کانیتر آبی با لوگو Selcosystem

به نظر می‌رسد که 8 سال تجربه باعث شده تا پخته‌تر از همیشه کار واردات تجهیزات دزدگیر اماکن را انجام دهیم. یعنی سلکو با 8 تجربه حالا به راحتی نیاز بازار را شناسایی می‌کند، کیفیت تجهیزات را بررسی می‌کند و بهترین قیمت را ارائه میدهد. شاید در خواندن ساده باشد، اما این سه مورد تنها زمانی امکان پذیر است که حداقل 5 سال پیاپی این کار را انجام داده باشیم.

کواد کوپتر با یک جعبه پستی

سلکو سیستم همیشه تلاش کرده تا با عرضه مستقیم تجهیزات دزدگیر اماکن در بازار، از بالا رفتن قیمت‌ها جلوگیری کند. به همین منظور اگر شما نصب کننده دزدگیر اماکن هستید می‌توانید مستقیما با خود شرکت در ارتباط باشید.

البته ما تلاش می‌کنیم تا فروش عمده‌ی خود را با قیمتی بسیار پایین‌تر انجام دهیم تا تکنسین‌های نصب دزدگیر بتوانند با حاشیه سودی مطمئن خدمات خودشان را به مشتری و مالکین محترم انجام دهند. در واقع ما نصابان را در سود خودمان شریک میکنیم تا امنیت شغلی آنها را تامین کنیم و این را به عنوان یک وظیفه‌ برای خودمان می‌‌دانیم.

از آنجایی که برندهای دزدگیر اماکن در ایران زیاد است اما تجهیزاتی مانند سنسورهای دزدگیر به ندرت در ایران ساخته می‌شوند و یا اینکه آن کیفیت لازم را ندارند، ما تصمیم گرفتیم برای پوشش این مورد دست به کار شویم و تجهیزاتی مناسب دزدگیرهای خوب ایرانی را وارد کنیم تا حتی برندهای ایرانی بتوانند در کنار پنل دزدگیرشان، تجهیزات وارداتی ما را به مشتری خودشان عرضه کنند و یا پیشنهاد بدهند.

در طی 8 سال واردات و عرضه تجهیزات دزدگیر اماکن، ما تمام تلاشمان را کردیم تا با حمایت از تولیدات داخلی کالاهایی که در ایران مشابه با کیفیتی دارند را وارد نکنیم و به تولید کنندگان همیشه زحمت‌کش کشورمان احترام بگذاریم و حتی از آنها حمایت هم کرده‌ایم که البته اینها از فروشگاه سلکوسیستم قابل مشاهده است.

ما در سلکو سیستم همیشه تلاش کرده‌ایم تا با کیفیت‌ترین تجهیزات دزدگیر اماکن و دوربین مداربسته را وارد کنیم تا بتوانیم سهم خودمان را در حوزه‌ی امنیت ادا کرده باشیم. به همین منظور از تمام محصولات وارداتی نمونه‌هایی را تست میکنیم. البته ویدئو و مقالات بررسی تمام تجهیزات دزدگیر اماکن را در کانال آپارات، یوتیوب و بخش بلاگ همین سایت می‌توانید مشاهده کنید.

بیم خطی دو خط 100 متری با رنگ بدنه زرد

شما می‌توانید سلکوسیستم را در پلتفرم های مختلف همراهی کنید و در جریان آخرین اخبار، بررسی و معرفی محصولات و همچنین تخفیف‌های ویژه ما قرار بگیرید.