نرم افزار دزدگیر فایروال

Picture of صادق سمامی
صادق سمامی
نرم افزار دزدگیر فایروال

استفاده از نرم افزار دزدگیر فایروال، یکی از راه های تنظیم و کنترل دزدگیرهای این برند است که در این مقاله قصد داریم تا به بررسی آن بپردازیم. برای تنظیمات دزدگیر F10 و دزدگیر F9 می‌توانید از این مقاله به عنوان راهنما استفاده کنید.

فهرست مطالب

اپلیکیشن دزدگیر فایروال

نرم افزار دزدگیر فایروال از رابط کاربری بسیار ساده و روان برخودار است که به شما این امکان را می‌دهد به راحتی تنظیمات دزدگیر خودتان را انجام دهید.

ویدئو آموزش کار با نرم افزار فایروال

در این ویدئو نحوه راه اندازی اپلیکیشن دزدگیر فایروال و تنظیمات آن را به زبانی کاملا ساده توضیح داده ایم و شما با دیدن این ویدئو میتوانید به این نرم افزار کاملا مسلط شوید و کارتان را به راحتی انجام دهید.

دانلود نرم افزار دزدگیر فایروال

این اپلیکیشن هم دارای نسخه اندروید است و هم iOS که میتونید اون رو از کافه بازار و اپ‌استور دانلود کنید. در همین قسمت لینک دانلود جفتشون رو براتون قرار دادیم.

دانلود نرم افزار iOS دزدگیر فایروال

دانلود نرم افزار اندروید دزدگیر فایروال

کار با اپلیکیشن فایروال

در همون ابتدا ورود به اپلیکیشن باید یک رمز عبور برای اون تعیین کنید. این رمز عبور فقط برای اپلیکیشن هستش و هیچ ربطی به پنل دزدگیر شما نداره.

اضافه کردن دزدگیر به نرم افزار فایروال و تنظیمات اولیه

برای اضافه کردن دستگاه به نرم افزار ابتدا وارد منو تنظیمات شوید، سپس روی دکمه ثبت دستگاه ضربه بزنید و اضافه کردن دستگاه رو انتخاب کنید. حالا باید فرم موجود رو بر اساس اطلاعاتی که نیاز هست پر کنید.

در قسمت نام دستگاه، می‌توانید به صورت اختیاری هر اسمی را قرار بدهید. سپس در بخش مدل دستگاه، نام پنل خودتان را که باید F10 یا F9 باشد را انتخاب کنید.

در قسمت نوع کاربر، تعیین کنید که دسترسی شما به تنظیمات پنل دزدگیر از کدام مدل خواهد بود. میتوانید بین گزینه های مدیر و رییس، یکی را انتخاب کنید. و باید بدانید که کاربر رییس میتواند به تمام بخش های دزدگیر دسترسی داشته باشد. اما کاربر مدیر تنها به بخش خودش میتواند دسترسی پیدا کند. (دزدگیر های فایروال می‌توانند به 4 بخش کاملا مجزا تجزیه شوند که برای هر بخش میتوان یک مدیر انتخاب نمود)

در قسمت شماره تلفن، باید شماره سیمکارتی که روی دستگاه دزدگیر وجود دارد را وارد کنید.

در قسمت رمز دستگاه، اگر رمز رو تغییر دادید باید از همون رمز جدید استفاده کنید وگرنه میتونید از رمزهای پیش فرض برای این قسمت استفاده کنید. رمز پیش فرض برای کاربر رییس، 000000 (6 تا صفر) و برای مدیر 1 تا 4 به ترتیب از 6 تا 1 الی  6 تا 4 است.

نوع سیمکارت خودتون رو انتخاب کنید. توجه داشته باشید که با انتخاب سیمکارت اعتباری باید فرمول استعلام شارژ، مربوط به اپراتور سیمکارتتون رو به صورت دستی وارد کنید.

وقتی تنظیمات این صفحه را انجام دهید، دکمه تایید را بزنید تا وارد بخش SMS ها شوید و بعد دکمه ارسال SMS را بزنید. نرم افزار با استفاده از SMS پیامی را برای سیمکارت روی پنل دزدگیر ارسال می‌کند تا از اطلاعات وارد شده را چک و در اپلیکیشن ذخیره کند. در نسخه اندروید متن پیام دریافتی برای شما به صورت خودکار کپی میشود اما در نسخه iOS باید به صورت دستی متن پیام را کپی کنید و در فیلد مورد نظر قرار دهید  و تایید را بزنید. پس از انجام این مرحله، ورژن دستگاه و نوع کاربری شما به نمایش در می‌آید.

تنظیمات اپلیکیشن فایروال

پس از تنظیمات اولیه و اضافه کردن یک پنل دزدگیر به نرم افزار و تعیین نوع کاربری، حالا میتوانید به منو تنظیمات آن نیز دسترسی داشته باشید.

تنظیمات بخش‌های دزدگیر

تنظیمات بخش در دزدگیر فایروال

در منو اولین تنظیمات مربوط به دزدگیر است که میتوانید تمام بخش دزدگیر را از این طریق کنترل کنید. یعنی با ورود به هر بخش دلخواه، آن را فعال، غیرفعال و یا چک بکنید. البته باید این را بدانید که تنها کاربر رییس می‌تواند آزادانه به تمام بخش ها دسترسی داشته باشد و مدیران هر بخش، تنها به زون های بخش مربوط به خودشان دسترسی دارند.

کنترل خروجی ها یا همان رله دزدگیر

تنظیمات خروجی ها در دزدگیر فایروال

برای کنترل رله های دستگاه کافیست از بخش منو اصلی گزینه کنترل خروجی را انتخاب کنید. (این بخش فقط مربوط به دزدگیر F10 فایروال می‌شود و در دزدگیر F9 خبری از رله نیست.) در این قسمت می‌توانید با ورود به تنظیمات هر رله وضعیت آن را چک کنید و آن را فعال و غیرفعال کنید.

منو تنظیمات اپلیکیشن فایروال

منو تنظیمات دزدیگر فایروال f10

در منو اصلی با انتخاب گزینه تنظیمات، وارد بخشی می‌شوید که از آنجا میتوانید تنظیمات اصلی دزدگیر را انجام دهید. میتوانید نام بخش های مختلف را تغییر دهید، ریموت ها را حذف کنید، زبان نرم افزار را تغییر بدهید، سیم کارت روی پنل دزدگیر را در صورت اعتباری بودن شارژ کنید، از طریق دفترچه تلفن میتوانید مخاطبین را ببینید و این بخش را با توجه به گزینه هایی مانند رییس، مدیر و حافظه مخفی تنظیم کنید.

البته در بخش تنظیمات امکان تغییر رمز دستگاه، نام گذاری زون ها، چک کردن وضعیت دستگاه و گزینه ی ارتباط با ما نیز تعبیه شده تا کارتان را بتوانید راحت تر بکنید. (با توجه به بخش بندی دزدگیر مدیران فقط تنظیمات مربوط به بخش خودشان را میتوانند انجام دهند و تنها کاربر رییس میتواند به تمام تنظیمات دزدگیر دسترسی داشته باشد.)

نتیجه گیری

دزدگیر فایروال با قابلیت پارتیشن بندی، یکی از دزدگیر های محبوب در بازار است که آشنایی با نرم افزار آن باعث میشود تا کار بسیار راحت تری برای تنظیمات آن داشته باشید. و ما تلاش کردیم تا تمام نکات مربوط به نرم افزار این دزدگیر را بررسی کنیم.

اما اگر فکر میکنید نکته ای از قلم افتاده یا بخشی از این توضیحات گنگ باقی مانده است، میتوانید در بخش نظرات همین صفحه آن را از ما بپرسید تا در اسرع وقت پاسخگوی شما باشیم. البته با استفاده از شماره تلفن های موجود در سایت نیز، میتوانید با تیم پشتیبانی فنی ما ارتباط بگیرید و مشکلاتتان را مطرح کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *