بهترین برند دزدگیر اماکن؛ 5 برند برتر

Picture of صادق سمامی
صادق سمامی
عکس پنج پنل دزدگیر سایلکس، کلاسیک، فایروال، آنیک و پایرونیک

وقتی حرف از امنیت اماکن و حفاظت از آن میزنیم، دقیقا طرف حسابمان بهترین برند دزدگیر اماکن هستند. در سال های گذشته با توجه به افزایش میزان سرقت از اماکنی مانند طلافروشی، منازل، ادارات و حتی بانک ها، اهمیت داشتن دزدگیر اماکن، از همیشه بیشتر حس میشود. اما کدام دزدگیر اماکن بهترین عملکرد را دارد و برای خرید دزدگیر اماکن به کدام برند ها میتوانیم اعتماد کنیم؟

در این مقاله قصد داریم تا با معرفی 5 برند از بهترین برند های دزدگیر اماکن، شما را با آنها آشنا کنیم تا به کار انتخاب دزدگیر اماکن برایتان راحت تر شود.

بهترین برند دزدگیر اماکن

 

قطعا اگر سری به بازار دزدگیر اماکن زده باشید، متوجه خواهید شد که بیش از 10 برند در این حوزه مشغول فعالیت هستند که همگی دارای ویژگی های خاص، برتری و البته ضعف هایی هستند که بر هیچ کس پوشیده نیست. به همین منظور ما 5 برند را فقط معرفی میکنیم و البته در مورد آنها توضیحات کمی خواهیم دارد تا با مزایا و معایب آنها بیشتر آشنا شوید.

لیست بهترین برند های دزدگیر اماکن

دزدگیر اماکن برند سایلکس SILEX

سایلکس دارای 20 سال سابقه در زمینه ی تولید سیستم های حفاظتی امنیتی است که با معرفی آخرین دزدگیر های خودش از خانواده ی سری SG8 توانسته سهم زیادی از بازار دزدگیر اماکن را از آن خودش بکند. این برند همیشه در نوآوری حرف های زیادی برای گفتن داشته و دارد.

این برند همیشه تلاش کرده تا در کنار کیفیت محصولات خودش، از فناوری های روز دنیا برای امنیت بیشتر تجهیزات خودش استفاده کند. در همین راستا باید بگوییم که سایلکس به عنوان اولین تولید کننده ی ریموت با رمزنگاری هاپینگ در ایران است. این نوع رمز نگاری از هک و کپی ریموت دزدگیر شما به خوبی محافظت میکند. به همین منظور است که میتوانیم سایلکس را به عنوان یکی از بهترین برند های دزدگیر اماکن و البته تجهیزات حفاظت امنیت معرفی کنیم.

دزدگیر اماکن سری SG8 برند سایلکس

سایلکس در خانواده SG8 سه سری S، Q و Lite را معرفی کرده است که همگی از کیفیت ساخت یکسانی برخودارند. و تفاوت آنها در قابلیت هایی است که ارائه میدهند. در مقاله ی « دزدگیر سایلکس » میتوانید بیشتر با دزدگیر های ان برند آشنا شوید. در اینجا فقط به معرفی مدل پایه یعنی SG8-S میپردازیم.

دزدگیر سایکلس SG8-S

پنل دزدگیر سایلکس SG8-S

این دزدگیر دارای 5 زون با قابلیت تعریف 8 حالت مختلف است. که امکان شخصی سازی حالت هر زون را در اختیارتان قرار داده است. تماس با خط ثابت و سیمکارت، ارسال SMS، ثبت 99 واقعه آخر با تاریخ و ساعت و پیام 24 ثانیه ای به صورت 1 تا 4 پیام مجزا، از دیگر مشخصات این دزدگیر سایلکس است. البته میتونید مشخصات بیشتری از این دزدگیر رو در صفحه ی این « دزدگیر سایلکس SG8-S » ببینید.

دزدگیر اماکن برند کلاسیک

 

شرکت الکترونیک کاران با 40 سال سابقه ی تولید دستگاه های الکترونیکی، یکی از با سابقه ترین های این حوزه است. برند کلاسیک، در واقع برند سیستم های حفاظتی این شرکت است که با توجه به سابقه ی طولانی که دارد، یکی از بهترین برند ها از نظر پشتیبانی و گارانتی برای دزدگیر اماکن به حساب می آید.

یکی از معروفترین دزدگیر های این برند از خانواده ی سری Z4 با پسوند ULTRA است که به همراه تلفن کننده ی G1 در بازار دزدگیر اماکن پیدا میشود.

دزدگیر کلاسیک Z4 ULTRA

 
دزدگیر فایروال Z4 Ultra

دزدگیر Z4 Ultra در واقع میتواند مغز متفکر دزدگیر اماکن باشد. این دزدگیر دارای 4 زون با سیم و 2 زون به صورت بیسیم است که با فرکانس 433 مگاهرتز کار میکند. البته سیستم رمزنگاری دزدگیر مورد نظر ما، تراکد ( TERACODE )  است. این رمزنگاری یکی از قدرتمندترین نوع رمزنگاری در سیستم های دزدگیر اماکن به حساب می آید. پس میتوانیم بگوییم که این کلاسیک بهترین برند دزدگیر اماکن از نظر امنیت به حساب می آید.

نکته ی بسیار مهمی که در این دزدگیر کلاسیک دیده میشود، گارانتی 18 ماه ی آن است. وجود گارانتی معتبر به مدت طولانی همیشه باعث میشود تا با خیال راحت تری بتوانیم خرید کنیم. برای مشاهده ی مشخصات بیشتر این محصول حتما به صفحه ی « دزدگیر کلاسیک Z4 Ultra » مراجعه کنید.

دزدگیر اماکن برند فایروال FireWall

برند فایروال یکی دیگر از برند های محبوب در بازار دزدگیر اماکن به حساب می آید. این برند با توجه به امکانات خاصی که در پنل های دزدگیر خودش بوجود آورده مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. دزدگیر های این برند که جدیدترین آنها F9 و F10 هستند، امکان بخش بندی تا 4 قسمت مجزا و مستقل از هم را به وجود آورده اند. یعنی شما با استفاده از یک پنل دزدگیر میتوانید 4 بخش مختلف مانند 4 واحد در یک آپارتمان را به سیستم دزدگیر اماکن مجهز کنید. این 4 بخش به صورت کاملا مجزا از هم مدیریت میشوند و تمام سنسور ها و ریموت های هر بخش، فقط برای آن بخش کار میکند و اثری در دیگر بخش ها ندارد. و همین باعث شده تا از نظر صرفه ی اقتصادی ( بجای خرید چند سیستم دزدگیر ) با بهترین برند دزدگیر اماکن روبرو باشیم.

گارانتی فایروال

البته از گارانتی 5 ساله این برند دزدیگر نباید قافل بشویم. این گارانتی نشان دهنده ی اعتماد فایروال به تولیدات خودش و البته احترامی است که به کاربران خودش میگذارد. فایروال تجهیزات زیادی در حوزه ی دزدگیر اماکن دارد که پیشنهاد میکنم به صفحه « دزدگیر برند فایروال » سربزنید تا با محصولات آن آشنا شوید.

دزدگیر فایروال F9

دزدگیر فایروال F9

سادگی زبان این دزدگیر فایروال، اولین مشخصه ی آن است که استفاده از آن را بسیار ساده کرده است. این دزدگیر از منوی فارسی، 8 زون سیمی و 8 زون بی سیم که میتوانید هرکدام را در 5 حالت مختلف مانند نرمال، تاخیری، 24 ساعته، دینگ دانگ و مخفی تنظیم کنید، بهره میبرد. قابلیت کد کردن 20 ریموت، 64 سنسور بیسیم و . . .  از دیگر مشخصات این دزدگیر به حساب می آید.

همانطور که گفته شد فایروال F9، قابلیت بخش بندی به 4 قسمت مختلف را دارد. به همین منظور میتوانیم بگوییم که بهترین دزدیگر برای افرادی است که در بخش های نزدیک به هم میخواهند چند دزدگیر مجزا داشته باشند. برای خرید و مشاهده مشخصات دیگر این دزدگیر میتوانید به صفحه ی « دزدگیر فایروال F9 » مراجعه کنید.

دزدگیر فایروال F10

دزدگیر فایروال F10

دزدگیر فایروال F10 مانند مدل F9 از امکانات بسیار فوق العاده و زیادی برخودار است که تمام نیاز شما به عنوان یک پنل دزدگیر اماکن را برطرف میکند. اما در این پنل دزدگیر 7 برد رله وجود دارد. و همین باعث شده تا قیمت این پنل دزدگیر کمی بالاتر باشد. که قطعا از ارزش خریدی بیشتری بخوردار است.

7 برد رله در این پنل دزدگیر به شما این امکان را میدهد تا به اماکن خودتان را تا حد زیادی هوشمند کرده و از راه دور هم بتوانید کنترل کنید. مثلا این رله ها به شما امکان دسترسی به آبیاری از راه دور، کنترل نور محیط یا غیره را میدهند. به صورت کلی هر دستگاهی که امکان کنترل الکترونیکی را داشته باشد میتوانید به این پنل دزدگیر متصل کرده و از راه دور با استفاده از اپلیکیشن موبایلی آن کنترل کنید.

دزدگیر برند آنیک ANIK

آنیک یکی دیگر از برندهای دزدیگر اماکن است که با سابقه ی نزدیک به 16 سال، همیشه در تلاش است تا بهترین سیستم های نظارتی و حفاظت امنیتی را در اختیار کابران خودش قرار بدهد. تنوع دزدگیر های آنیک در قیمت ها و قابلیت های مختلف باعث شده تا همه بتوانند از سیستم های دزدگیر امکان این برند به استفاده کنند.  پس میتوانیم بگوییم که آنیک بهترین برند دزدگیر اماکن از نظر تنوع پنل های دزدگیر است.

البته آنیک علاوه بر پنل دزدگیر، تجهیزات جانبی دزدگیر را هم تولید میکند که میتوانید آنها را در صفحه ی « دزدگیر برند آنیک » ببینید.

دزدگیر آنیک A670

دزدگیر آنیک A670

دزدگیر آنیک A670 یکی از پنل های خوب دزدگیر اماکن به حساب می آید. که با استفاده از شبکه ی تلفن همراه ( سیمکارتی ) و خط ثابت میتواند پیام های هشدار را به مالک برساند. از امکانات خاص این پنل دزدگیر میتوانیم به حذف ریموت از راه دور، زون پدال، گزارش باتری ضعیف و گزارش قطع بلندگو اشاره کنیم. البته برای خرید و آشنایی بیشتر با این دزدگیر آنیک پیشنهاد میکنم به صفحه ی « دزدگیر آنیک A670 » سر بزنید تا مشخصات بیشتری از این دزدیگر رو بشناسید.

دزدگیر اماکن برند پایرونیکس Payronix

پایرونیکس یکی از برندهای اقتصادی در بازار دزدگیر اماکن به حساب می آید. دزدگیر های این برند به سادگی طراحی شده اند و امکانات ویژه و خاصی رو به همراه ندارند. اما کیفیت ساخت و عملکرد دزدگیر های برند پایرونیکس در حد خوبی قرار دارد. به همین منظور میتونیم اون رو به عنوان بهترین برند دزدگیر اماکن از نظر اقتصادی معرفی کنیم. و اگر شما انتظار ویژگی های خاصی رو از دزدگیر ندارید، دزدگیر های برند پایرونیکس گزینه ی مناسبی برای شما است.

دزدگیر پایرونیکس P70

دزدگیر پایرونیکس P70

دزدگیر P70 یکی از دزدگیر های اقتصادی اماکن از برند پایرونیکس است که البته کیفیت و عملکرد قابل توجهی رو از خودش به نمایش گذاشته است. این دزدگیر دارای 6 زون سیمی و 2 زون بیسیم با فرکانس عملکرد 315 مگاهرتز است.

دزدگیر P70 این برند از شبکه ی تلفن همراه ( سیمکارت ) و خط تلفن ثابت پشتیبانی میکند که با استفاده از آنها در سریع ترین زمان ممکن پیام اعلام خطر را به مالکین میرساند. برای اطلاع از قیمت روز و دیگر مشخصات این دزدگیر پایرونیکس میتوانید به صفحه ی « دزدگیر پایرونیکس P70 » مراجعه کنید.

دیگر برندهای برتر دزدگیر اماکن

قطعا برندهای بزرگی مانند GAP، GMK و . . . نیز در بازار دزدگیر اماکن زحمت های زیادی کشیده اند و تولیدات شایسته ی تقدیری رو به بازار معرفی کرده اند. ما ضمن احترام به همه ی برندهای ایرانی و خارجی 5 برند را از بین تمامی برندهای برتر دزدگیر برای معرفی انتخاب کرده ایم تا کاربران به راحتی بتوانند با آنها آشنا شوند.

نتیجه گیری

همیشه در خرید کالا های دیجیتالی، یکی از فاکتور های مهم، برند آن کالا است. در این مطلب با بهترین برند دزدگیر اماکن آشنا شدیم تا یکی از فاکتور های مهم در هنگام خرید دزدگیر اماکن را رعایت کرده باشیم.

اگر سوالی در خصوص برند های دزدگیر اماکن یا خرید دزدگیر و تجهیزات دزدیگر اماکن دارید، حتما آن را در بخش نظرات همین مطلب از ما بپرسید و یا با شماره تلفن های موجود در سایت ارتباط بگیرید تا متخصصین سلکوسیستم بتوانند شما را راهنمای کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *