چشمی دزدگیر پارادوکس؛ 5 چشمی پرکاربرد

Picture of صادق سمامی
صادق سمامی
چشمی های دزدیگر پارادوکس

چشمی دزدگیر پارادوکس، یکی از بهترین نمونه های سنسور حرکتی برای دزدگیر اماکن شناخته میشود. فروش بالای چشمی های پارادوکس نیز دقیقا همین موضوع را ثابت میکند. اما همین فروش بالا باعث شده تا نمونه های فیک این برند نیز در بازار زیاد شوند. البته در میان این محصولات نمونه های باکیفیتی هم وجود دارند. در این مقاله قصد داریم تا چندین نمونه از چشمی پارادوکس را بررسی و به شما معرفی کنیم.

پارادوکس – PARADOX

برند پارادوکس یک برند کانادایی هستش که تجهیزات با کیفیتی رو در حوزه ی امنیت و دزدگیر اماکن، تولید و ارائه کرده است. این برند از برد دزدگیر، کیپد تا سنسور لرزشی، چشمی دزدگیر و . . .  را تولید میکند. اما تحریم ها باعث شده یا کالای اصلی این برند وارد کشور نشود و یا اینکه با قیمت های گزاف در بازار فروخته شود. که اصلا خرید آنها با قیمت های چندین برابری پیشنهاد نمیشود.

انواع چشمی دزدگیر پارادوکس – PARADOX

همانطور که گفته شد پارادوکس تجهیزات مختلفی تولید میکند. چشمی های دزدیگر اماکن یکی از همان تجهیزاتی است که این برند روی آن تمرکز خاصی دارد. پارادوکس چشمی های مختلفی مانند چشمی وزنی برای فضای داخلی و بیرونی، معمولی، 360 درجه و البته پرده ای تولید میکند که هر کدام کاربرد خاص خودش را دارد.

چشمی وزنی دزدگیر پارادوکس 

چشمی های وزنی پارادوکس مانند DG75 و DG85 دو عاملیتی هستند. یعنی با استفاده از دو سنسور قدرتمند تردد در محیط را کنترل میکنند. این چشمی ها با استفاده از پرتوهای دو تایی ( زوج )، رفت و آمد محیط را کنترل میکنند. و در زمانی دزدگیر را فعال میکنند که یک جفت پرتو به صوت همزمان قطع شده باشند. که این کار توسط بدن های کوچک حیوانات خانگی نمیتواند انجام شود. به همین خاطر به این چشمی های وزنی پارادوکس، چشمی پِت ( دوست دار حیوان خانگی ) هم گفته میشود. در واقع این سنسور ها وزنی، بهترین گزینه برای اماکنی هستند که از حیوان خانگی نگهداری میکنند.

سنسور های وزنی پارادوکس، یعنی DG85 و DG75 هرکدام کاربرد خاص خودشان را دارند که در ادامه با آنها آشنا خواهیم شد.

چشمی وزنی پارادوکس DG85

 
چشمی وزنی DG85 پارادوکس

DG85 یکی از بهترین چشمی های وزنی دزدگیر اماکن برای فضای باز یا همان بیرن از خانه است. که البته شرایط نصبی خاصی مانند قرار گرفتن در سایه، ارتفاع نصبی استاندارد و . . . را دارد. که برای جزئیات دقیق تر میتوانید به مطلب « نصب چشمی وزنی » مراجعه کنید.

این چشمی پارادوکس داری حساسیت بالای 40 کیلوگرم است. یعنی اگر سگ یا گربه ای در محیط پوشش این چشمی قرار بگیرد، آن را به عنوان یک تهدید به حساب نمی آورد. برد این چشمی دزدگیر پارادوکس بین 8 تا 12 متر در حالت وزنی و 15 متر در حالت عادی است که میتوانید آن را به صورت دستی با استفاده از دیپ سوییچ های قرار گرفته بر روی برد تنظیم کنید. برای آشنایی بیشتر با این چشمی میتوانید به صفحه ی « چشمی وزنی پارادوکس DG85 » مراجعه کنید.

چشمی وزنی پارادوکس DG75

 
چشمی وزنی DG75 پارادوکس

DG75 پارادوکس هم در واقع یک چشمی وزنی برای دزدیگر اماکن به حساب می آید. با این تفاوت که برخلاف DG85 نباید آن را در بیرون از ساختمان یا در فضای باز استفاده کنید. این سنسور حرکتی برای فضای داخل ساختمان ساخته شده و همانند DG85 دوستدار حیوانات است.

 

این چشمی دزدگیر پارادوکس حساسیت وزنی بالای 40 کیلوگرم دارد و با زاویه دید 90 درجه و برد پوشش دهی 7*7 متر، عملکرد بسیار خوبی دارد. البته این را هم باید اضافه کنیم که عملکرد خوب این چشمی، بخاطر سنسور دو عاملیتی ( استفاده از دو سنسور مجزا ) که در آن استفاده شده، است. برای آشنایی بیشتر با مشخصات این سنسور حتما به صفحه ی « چشمی وزنی پارادوکس DG75 » مراجعه کنید.

چشمی دزدگیر پارادوکس 476

چشمی پرو 476 پارادوکس

شاید به جرئت بتوان گفت که چشمی 476 یکی از پر فروشترین چشمی های دزدگیر پارادوکس در ایران است. این چشمی با استفاده از سنسور D203B عملکرد خوبی را در تشخیص حرکت دارد. نکته ای که در این چشمی وجود دارد این است که نمیتوان از آن برای اماکنی که در آن حیوان خانگی نگهداری میشود، نگهداری کرد. یعنی با عبور حیوانات از مقابل آن سنسور آن را به عنوان یک تهدید تشخیص میدهد و دزدگیر را فعال میکند.

 

چشمی 476 پارادوکس به چشم پرو دزدگیر اماکن هم معروف است. این سنسور متراژی در حدود 12 متر را با زاویه 90 درجه ای پوشش میدهد. که برای اتاق ها بهتر است آن را در کنج دیوار نصب کنید تا محیط را به صورت کامل پوشش بدهد. برای آشنایی بیشتر با مشخصات و دیدن قیمت خرید این سنسور کافی است به صفحه ی « چشمی پارادوکس 476 » مراجعه کنید.

چشمی دزدگیر پارادوکس 360 درجه

چشمی 360 درجه دزدگیر اماکن

سنسور حرکتی 360 درجه در واقع یکی از با کیفیت ترین سنسور های 360 درجه بازار است. البته این سنسور کارایی خاص خودش را دارد و نسبت به چشمی هایی که در بالا معرفی شده فروش کمتری دارد. از این سنسور بیشتر در اماکنی استفاده میشد که امکان نصب چشمی بر روی دیوار وجود ندارد. مانند سالن های بزرگ که در آن چشمی های روی دیوار، نمیتوانند مرکز سالن را پوشش بدهند.

همانطور که معلوم است این چشمی پوشش دهی 360 درجه را دارد و باید آن را به سقف نصب کنید. این چشمی بردی معادل 12 متر را پوشش میدهد. و به گفته خود پارادوکس متوانید آن را در ارتفاعی بین 2 تا 4.2 متر نصب کنید. برای آشنایی بیشتر با مشخصات و قیمت روز این سنسور بهتر است به صفحه ی « چشمی 360 درجه پارادوکس » مراجعه کنید.

چشمی پرده ای پارادوکس مدل 460

چشمی پرده ای پارادوکس دزدگیر اماکن

چشمی دزدگیر پرده ای یک سنسور خاص از برند پارادوکس است که برای موارد خاص تولید شده است. این سنسور معمولا در قسمت بالای درب یا پنجره نصب میشود و به صورت یک پرده ی دولایه محل عبور را پوشش میدهد.

ارتفاع نصب این چشمی بین 2 تا 6.6 متری است که اگر در ارتفاع دو متری آن را نصب کنید میتواند عرضی به متراژ 2.5 متر را پوشش بدهد. اگر این ارتفاع به 6.6 متر برسد، این پوشش دهی به 4.5 متر خواهد رسید. برای آشنایی بیشتر با مشخصات این سنسور و قیمت روز آن میتوانید به صفحه ی « چشمی پرده ای 460 پارادوکس » مراجعه کنید.

خرید چشمی دزدگیر پارادوکس

خرید چشمی پارادوکس با توجه به اینکه نسخه های بی کیفیت زیادی در بازار وجود دارد، بهتر است از فروشگاه ها معتبر انجام شود. سنسور ها و IC های روی برد چشمی، جنس بدنه و پرده ی جلوی سنسور از نکات مهمی هستند که هنگام خرید چشمی پارادوکس باید به آن توجه کنید.

سلکوسیستم امکان خرید با کیفیت ترین چشمی های پارادوکس را برایتان فراهم کرده است. برای خرید کافی است به صفحه ی « پارادوکس – PARADOX » مراجعه کنید.

چشمی های دیگر برند پارادوکس

قطعا پارادوکس چندین سنسور چشمی دیگر را به بازار معرفی کرده است. اما به نظر میرسد همین 5 سنسور چشمی که در این مقاله راهنمای خرید، معرفی شده اند، برای اکثر مکان ها کاربرد دارند. و نیازی نیست به سراغ همه ی چشمی های این برند برویم.

قیمت چشمی دزدگیر پارادوکس

وقتی از کیفیت چشمی های برند پارادوکس مطمئن شدید، وقت آن است که به سراغ بهترین قیمت بروید.

سلکوسیستم به عنوان وارد کننده ی دست اول چشمی های با کیفیت پارادوکس در ایران، این چشمی ها را با بهترین قیمت در اختیار شما کاربران قرار میدهد. تا خرید مطئمن و به صرفه را به صورت همزمان تجربه کنید. برای اطلاع از قیمت خرید تمامی چشمی های پارادوکس میتوانید به صفحه ی « پارادوکس – PARADOX » مراجعه کنید.

نتیجه گیری

در این مطلب با انواع بهترین چشمی های دزدگیر پارادوکس آشنا شدیم. چشمی هایی که میتوانند تمام نیاز ما را به عنوان یک سنسور حرکتی پوشش بدهند. البته بجز متراژ های بالا در فضا های باز. پیشنهاد ما برای فضای باز و متراژ های بالا مانند باغ و ویلا این است که از بیم خطی استفاده شود.

اگر سوال برایتان پیش آمده که ” بیم خطی چیست؟ ” پیشنهاد میکنم به مقاله ی « بیم خطی دزدگیر اماکن » سری بزنید تا با این سنسور های حرکتی لیزری با کیفیت بیشتر آشنا شوید.

مشاوران ما در سلکو سیستم همیشه آماده اند تا خدمتی بهتر را به شما ارائه بدهند. پس اگر در مورد چشمی های پارادوکس یا کلا لوازم جانبی دزدگیر اماکن سوالی داشتید، حتما در بخش نظرات اون رو بپرسید. یا اینکه از طریق شماره های موجود در سایت با مشاوران ما ارتباط بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *